Introduction.

Början till en text är knepig, så jag kör bara på ett simpelt - hej. Jag startade denna blogg på ren impuls, dels för att skriva är något i stil med min livskraft och dels för att One Direction liksom har sin egen lilla vrå i mitt hjärta. Ja, först nu insåg jag att jag faktiskt inte har presenterat idéen med bloggen! Detta ska då bli en novell-blogg om just detta hypade pojkband som har lagt slag på så mångas hjärtan, One direction. Hoppas ni njuter av att få träffa killarna genom orderns förmåga att stänga världen ute och suga in dig i en alternativ värld! Kram, eran trogne bloggare F.

Kommentarer
Postat av: Hanna :*

Längtar tills den startar! :D

2012-04-09 @ 00:20:27
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0